Nejčastější otázky
1. Za jak dlouho bude má objednávka vyřízena?
Vaši objednávku vyřídíme většinou do 24 hodin od zaplacení (ve všední dny).
2. Vyřídíte moji objednávku i o víkendu?
Většinou máme u sebe notebook a další potřebné věci i o víkendu, takže v případě potřeby zákazníka můžeme objednávku vyřídit i o víkendu (stačí nás kontaktovat s touto žádostí).
3. Brýle na mé fotce. Vadí, nevadí?
Brýle většinou nevadí.
4. A co vousy, jak je to s nimi?
Vousy nejsou problém. Umíme verzi jak s vousy, tak i bez :-)
5. Nenašel jsem obraz, který by mě zaujal. Chtěl bych něco jiného.
Není problém, napište nám své požadavky a vytvoříme Vám pár návrhů tak, aby byl výsledek podle Vašich představ. Chcete jiný vzhled královského portrétu? Starší či mladší postavu? Chcete třeba vikinga, superhrdinu, piráta nebo rytíře? Dejte nám vědět a něco společně vymyslíme.
6. Jde dát do obrazu zvířecí hlava?
Ne, pouze lidské obličeje.
7. Na mé fotce je vícero postav, ale chci použít jen jeden obličej.
Není problém. V poznámce u objednávky nám popiště, který obličej máme použít.
8. Dokážete do obrazů dostat více různých obličejů?
Do jednoho obrazu vložíme maximálně 2 postavy, tedy i dva obličeje.
9. Jak kvalitní fotografii musím poslat?
Čím kvalitnější, tím lepší. Klidně pošlete vícero fotek a my vybereme tu nejvhodnější.
10. Budu spokojen s výsledkem?
Pevně věříme že ano. Před samotným dokončením Vaší objednávky Vám pošleme návrh (případně vícero návrhů) a po Vašem potvrzení, že je vše v pořádku Vám pošleme konečný produkt.
11. Mohu produkt vrátit do 14 dnů?
Jelikož se jedná o digitální produkt, tak ten vrátit nelze. Sice věříme v čestnost lidí, ale byl by to stejný princip, jako přečíst si knihu a poté ji vrátit. Po Vašem finálním potvrzení spokojenosti a odeslání produktu jej nelze vrátit.
12. Co když nebudu spokojen s ani jedním návrhem?
Pokud nenajdeme společnou cestu k výsledku, se kterým budete opravdu spokojen, tak Vám samozřejmě celou platbu bez okolků vrátíme.
13. Opravdu je doprava zdarma úplně na vše?
Ano, jelikož tvoříme originální digitální produkty, které Vám pošleme mailem, není třeba platit poštovné, i kdybyste byli na druhém konci světa.
14. Proč nevyrábíte fyzické obrazy, ale jen digitální?
To je dobrá otázka. Vytvořit a poslat Vám fyzický obraz bychom sice mohli, ale to byste měli "jen" jeden produkt - jeden obraz a tím by to skončilo. Když Vám pošleme digitální obraz, má to pro Vás spoustu výhod:
- můžete z něj nechat vyrobit vícero fyzických produktů (obraz, tričko, hrníček, diplom, dát si jej jako tapetu na PC/mobil/tablet, atd.).
- u jiných eshopů jsme pro Vás domluvili slevy na fyzické produkty (odkazy najdete u všech produktů).
- máte jej bleskurychle k použití a s poštovným zdarma.
- když se Vám fyzický produkt zničí, máte stále digitální k dispozici a můžete jej opětovně využít.
- můžete si z něj vytvořit NFT.
- my jsme profíci v digitálních obrazech a fyzické produkty zase necháváme profíkům v daném oboru. Tím máte zaručenou kvalitu výsledku.
15. Pošlete mi fyzický obraz, nebo jiný fyzický produkt?
Ne, tvoříme pouze digitální obrazy a u každého našeho produktu najdete odkazy na spřátelené weby, kde se slevami můžete objednávat fyzické produkty (obrazy, trička, hrnky atd.) s potiskem, který získáte od nás, ve formě digitálního obrázku.
16. Koupil jsem si u Vás digitální obraz. Jak mohu uplatnit slevy na fyzické produkty?
Po zakoupení Vám přijde na email digitální obraz ve vysoké kvalitě, včetně odkazů na spřátelené weby a slevové kódy na tyto weby. Stačí se prokliknout na Vámi vybraný web a v objednávce zadat správný slevový kód.
17. Když si chci koupit fyzický obraz, nebo jiný fyzický produkt, musím zvolit nějaký web, který máte v nabídce?
Vůbec ne, můžete zvolit kohokoliv jiného. My pouze nabízíme možnost využití slevového kódu, který jsme pro Vás vyjednali u některých prodejců. Volba je však pouze na Vás, zda toho využijete, a nebo zvolíte někoho jiného. Nejste nijak omezeni ve Vašem výběru.
Napadla Vás otázka, na kterou jste nenašli odpověď? Nebojte se nám napsat/zavolat. Rádi vám odpovíme :-)